Fredag 8 December

148086-13148086-11

Hur kommer det sig att när kl är vid tolv så är man hur trött som hälst men när klockan sedan börjar bli ja tre eller så ja då är man pigg i gen i stället för super trött... Kanske inte så konstigt igentligen, trötthet kommer och går.. Hur kan det vara så att det bara går över.. I bland så fattar jag ingenting, varför är saker och ting som det är... En bra fråga som nog ingen av er kan svara på, eller?
Rasmus är också vaken som vanligt, han sover nästan aldrig på nätterna... <Han kollar på simpsons nu, jag avskyr det programet... Jobbiga gubbar med skumma röster, nästan lite irriterande måste jag säga... Jag har aldrig gillat det programet men det är sådant som man måste stå ut med i alla fall.. Vissa saker måste man acceptera eftersom andra gillar det... Så är det med simpsons, Alla gillar det! Dock inte jag...
Så finns det ju andra saker som jag bara älskar men andra tycker inte alls om det men de accepterar vad jag gillar eftersom som är det, man gör så! Alla de som älskar simpsons avskyr det programet som jag tycker är det bästaste i hela världen, nämligen Grynets show!!! Helt sjukt bra program!!! I love it!!!
Efter jag har tittat på grynet så bara blir det så att jag blir nästan som henne, jag bara liksom måste prata med sån där röst som bara hon har.. Och tala om hur sjukt bra saker och ting är, och att frukt inte är godis osv... Då blir folk irriterade och liksom ba hallå måste du prata som grynet eller? Ja tänk för att jag måste det! Jag vill göra det så då gör jag det och då säger folk liksom bara oki, måste du så gör det...
Det är ett fritt land!!!


God natt

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hm, men jag gillar varken Simpsons el Grynet........vad händer då då??

Postat av: Beyonce

Dålig uppdatering på denna blogg...

2006-12-16 @ 19:50:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback