Julklapp

Torsdag 28 December

I dag fick jag och Rasmus en julklapp till, den var från Emil och Irene!
Det var ett sällskaps spel, Absolut överäns. Så nu är det bara att komma hit och spela med oss!!!


Var en sväng på stan i dag och kollade in den stora REAN, men jag vet inte om det var så mycket... eller mycket var det, av folk... Så jag såg inte så mycket av kläderna... Alla bara trängs och puffas för att hitta de billigaste kläderna!
Jag kollar nog på rean nästa vecka eller så köper jag mina kläder på icke rea, det är nog bättre...
Nu kom Thomas och Matte hit så vi kan spela nu! Det blir jag, Matte, Thomas, Rasmus; Mia och Irene...
Återkommer med vem som vann!! (Blir nog mitt lag)

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Sandra

Usch här sitter man med förseningar efter förseningar.....hoppas att ni har roligt här är de dö tråkigt//kram kram

Postat av: Beyonce

Mitt lag vann!!

2006-12-29 @ 11:22:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback