Tja

148086-31


Andra kvällen i rad som jag har varit på fik@ och ätit mat...
I går var jag med min allra bästate vän irene, först var vi och spelade biljard!
Irene vann biljarden, men det gör inget för mig... Klart att det är kul att vinna men ännu roligare att spela...
Men i alla fall så spelade vi först och sen drog vi till fik@ och åt en bit mat...
Det är bra mat där och soft atomsfär.. Gillar placet!!!
I dag var jag där med tjejerna från tjejjouren, jätte trevlig...

I morgon är det party i gen, hoppas det blir drag... Borde bli det så vi får se!
Handlade några rosa saker att ha på mig i morgon. En rosa kofta, ett rosa diadem och ett rosa halsband... I morgon är det rosa Elin igen som kommer... Kände att det har varit lite dåligt med rosa senaste tiden...

Dags att sova några timmar! Kram och god natt på er alla

Kommentarer
Postat av: Sandra

Bra med rosa-Elin igen, har faktiskt saknat henne lite... KRAM

2006-12-21 @ 18:59:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback