Hemma från Paris!

image439
image440                image441image442                image443image444image445image446          image447image448           image452image453       image451image449 image450


Så var man hemma från Paris då! Resan har varit super, fint hotel, god mat och bra sällskap!
Enda besvikelsen är att jag inte har shoppat, och då menar jag inte shoppat alls, helt otroligt! Fanns så klart många bra affärer men inte hittade jag någonting som jag ville ha, helt konstigt... Vi var inte så länge på stan och gick i affärer för det var helt hysteriskt mycket folk på stan!
Vi var och tittade på eiffeltornet på lördagen, helt sjukt högt! Emil och Rasmus ville upp så de gick upp, tog ca två timmar upp och ner... Jag och Irene väntade på marken, vi gick och drack kaffe och kollade i affärer undertiden...
Jag fick super fina bilder i kameran uppe i från tornet.
Vi hittade till bra restauranger både i fredags och lördags, och i lördags åt vi tre rätters!
När vi kom hem i går åkte vi direkt till coop och handlade, jag köpte en as nice platt tv, som vi ska ha i sovrummet! (bild kommer senare). Efter coop bar det av till Sandra för att hämta upp våran lilla skrutta, Tindra. Hon hade haft det jätte bra hos Sandra över helgen!

/Kitty

Kommentarer
Postat av: Karin

haha jagh ar varit med om liknande.. för ett år sedan flög jag från kanarieöarna och då lurades de också:p hoppas du haft en kanonfin reda:)

Postat av: Carro

Åh vad mysigt ni verkar ha haft. Självklart ses vi ikväll. Kram

2007-04-02 @ 10:19:29
URL: http://carrostankar.blogg.se
Postat av: Agnieszka

Välkomna hem! låter som om resan varit superbra!
synd att du inte shoppat någe, men bra för plånboken!
kramar

2007-04-02 @ 10:36:26
URL: http://agnieszka.blogg.se
Postat av: Sophie

Mysigt vill också till Paris!

2007-04-02 @ 12:16:43
URL: http://soff.webblogg.se
Postat av: Sofia

Vilka fina bilder! Hoppas ni hade det superbra! Men det verkar som det! Kram

2007-04-02 @ 17:38:22
URL: http://soffiz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback