Sova...

Borde sova... ska snart upp och jobba i gen... men är inte trött fast jag borde vara det, har varit en lång dag... Har flyttat över en massa kläder till nya placet i dag, de mästa kläderna är där men är bara inhängda i garderoben helt rörigt... Tycker inte om när det är rörigt... Och alla linnen, t-shirtar och byxor mm ligger ner packade. Har mycket att få i ordning på, men man hinner inte med så mycket när man jobbar samtidigt, men det får väl ta den tid det tar, för jag jobbar ju hela helgen också.
god natt!

Några små ord att tänka på:


Berätta för mig och jag ska glömma.
Visa mig och jag kanske inte minns.
För mig in i din berättelse
och jag skall förstå.

Ordspråk från Nordamerikas urinvånare

 



Kärleken är människans största glädje
och hennes livs största sorg.
Den är livet.

Franskt ordspråk


Kommentarer
Postat av: Beyonce

Om kärleken är livet så skiter jag i livet!!

2007-04-05 @ 11:59:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback