Ca 1000 myggbett

Gårkvällen blev lyckad, vi grillade lax, åt ost och kex, drack cider och öl och hade det mysigt! Först var det jag, Mia och Carro men sen dök det upp flera, Sandra, några från jobbet, några från Carros klass också... Trevligt var det! När allt dricka var slut, kexen uppätna och jag hade fått ca 1000 myggbett bestäde vi oss för att dra oss ner mot hamnen. Där gick vi på Hamnmagasinet och partade loss!

Nu ska jag gå hem till Syss och hämta hem min lilla prinsessa, Tindra!

image1118

Kram Kitty

Kommentarer
Postat av: carro

Konstigt att vädret varierar så mycket! Lät som en bra kväll igår iallfall : ) Grillad lax lät underbart gott! Haft en bra dag idag?

Postat av: Malin och saga

Söt hund du har!!
Tycker att jag känner igen dig!!
Kommer du från oxelösund??
mvh malin och pudeln

2007-08-12 @ 15:15:18
URL: http://malinochsagas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback