HATA SÖNDAGAR!!!

Har börjat att inte gilla söndagar, eller jag har väl aldrig direkt gillat söndagar för då är helgen slut och måndagen kommer.
 Måndag= långt till nästa helg...
Varför jag hatar söndagar nu är inte för att det är måndag i morgon eller så utan för att min älskling åker på söndagar och kommer inte hem förren på fredagen i gen...
Vill ju ha honom här hos mig!
Jag tycker faktiskt att när två personer älskar varandra ska man få vara med varandra hur mycket man vill, och inte 3 timmar i från varandra fem dagar i veckan...
Men nu är det som det är så der är väl bara att "Gilla läget".
Visst dagarna går fort och jag har ju fullt upp typ hela tiden och sen är det fredag i gen och han är hemma men sen kommer söndagen såååå fort... HATA SÖNDAGAR!!!


image1213

God natt/Kitty



Kommentarer
Postat av: carro

Tack! nee söndagar är inte speciellt roliga :/ Jobbigt att ni bor så långt ifrån varandra.. Men desto mysigare när man ses :) Ha en bra måndag!

Postat av: Carro

Förstår vad du menar. Hoppas den här veckan går fort så du får träffa honom snart. Kram

2007-08-27 @ 10:56:02
URL: http://carrostankar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback