Christmastree

image1756  Granen på gården står kvar, men lutar mer nu...

Hoppas den står kvar över jul för vi tänker nöja oss med att titta på den, släpar inte in någon gran i år. Hur gör du, ska du ta in en gran och fylla den med massa vackra röda, guldiga och glittriga kulor?

I dag ahr varit en bra dag, fick mycket gjort på jobbet, har fikat med mamma och nu har jag nyss vaknat efter en lång sovstund...
Ska klä på mig min varma sköna jacka och gå ut på en upppiggande promenad med Tindra!

I kväll är det Fifa som gäller, kanske inte för mig men för grabbarna som sitter hemma hos oss och spelar...
Jag håller mig nog till datan...

image1757

Kram Kitty

Kommentarer
Postat av: Lilla jag

Jag ska minnsan ha en julegran


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback