Glider runt i Kitty linne, Kitty brallor och Kitty tofflor...

Kom hem från jobbet och överraskades med ett varmt bad och levande ljus i badrummet, mys! Efter badet drog jag på mig mina Kitty kläder...

image1765

Nu kommer den stora frågan, var det rätt tjej som vann på Idol i dag?
Själv så tycker jag att det var helt rätt brud, hon sjunger underbart!

Hundskolan går bra, inget gnäll i dag...   image1764

Har jobbat ute endel i dag på jobbet, var rätt varmt ute så jag slapp frysa men regna har det gjort hela dagen... Tur att vi har bra vattentäta jackor!

image1762 Julen närmar sig...

image1766   image1767

Kommentarer
Postat av: anna

men vilka söta katter!

åhh!

kram

Postat av: Lilla jag

ÅÅ värsta romaniska. Mysigt!

2007-12-08 @ 01:08:17
URL: http://irenev.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback