Önskade mig två saker i julklapp....

Jag önskade mig två saker i julklapp, en rosa dammsugare och att min älskling skulle komma hem till Julafton....
En önskning fick jag, och det blev en rosa dammsugare....
Man kan ju inte få allt man önskar...
Jag fick även en massa andra saker som jag inte hade önskat mig. Allt var jätte fint!
Fick Hello Kitty strumpor, en Emily bok, en röd ängel, ett Hope halsband och 500 kr.
Hope halsbandet fick jag av min syrra och Anders, det är köpt hos barncancerfonden och hälften av kostnaden går direkt till barncancerfonden. Blev jätteglad för det, kommer kännas bra att ha det hängandes runt halsen!
Tack min snälla familj för alla fina saker jag fått i dag!
Även Tindra fick flera fina julklappar, bland annat denna fina prinsessmatskål av mamma!

image1868

image1869

image1870

image1871

image1872

image1873

image1874

image1875

Men nu är Julafton över, och det känns bra det med!
Juldagen i morgon och då händer det mycket roliga saker!
 Ska på juldagsfika hos mamma och sen ha förfest här innan det blir middag på Lotsen följt av en hel partykväll!

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: carro

Tack! Jaa jag är jättenöjd med mina julklappar.. Verkar som din jul blev mys iaf.. o mkt fint har du ju fått med! :) Idag blir de nog bara lungt för min del.. ha så skoj ikväll :) kram

Postat av: Denise

Tack så jätte mycket!
Jag önskar dig en minst lika trevlig kväll!
KRAM!

2007-12-25 @ 14:55:38
URL: http://MotherAndSon.blogg.se
Postat av: anna

jättefina saker gumman!
jag fick masa fint - rosa blender, pirates of the carribbean 3, 500:- och en parfym av svärföräldrarna..
en vattenkokare av brorsan, en bok av hans flickvän.
väska,plånbok, skissblock,underkläder,tofflor,smycken och klänning av mina föräldrar och grey's anatomy, en bok, en klänning, tequila rose och presentkort av min sambo.

kram

2007-12-25 @ 15:40:53
URL: http://pyttis.blogg.se
Postat av: S.A.N.D.R.A <3

Trevliga grejjor !

2007-12-25 @ 16:13:53
URL: http://eyeliner.blogg.se
Postat av: Jessica

Fick också den dammsugaren, fast i guld :P

2007-12-25 @ 21:46:00
URL: http://missdeardiary.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback