Skyltsöndag

I dag har jag varit i mammas affär och hjälpt henne, såååå mycket folk på stan! Det handlades tomtar, stjärnor, jullappar och en massa ljus mm!
Åt årets första lussebulle i dag, blev bjuden av Carro! Jättegod också en stor cappucino till, kan det bli bättre!
Några dagar innan Lucia har jag och bäztiz bestämt oss för att ha en bakdag, vi ska baka massa lussebullar och pepparkakor...
Skulle vilja köpa pepparkaksformar i form av olika hundraser, lite onödig men roligt! Kanske finns pepparkaksformar i form av "Hello Kitty"!

image1738

image1739

image1740

image1741

image1742 image1743

image1744

Kommentarer
Postat av: Carro

Vet du va...det va min första lussebulle oxå. På coolstuff.se .....tror jag det va har de pepparkaksformar eller rättare sagt till pipparkakor. Det är kakformer i olika ställningar.....tihi

Postat av: Linda

Jättetrevligt.
själv?

2007-12-02 @ 20:19:44
URL: http://ndail.blogg.se
Postat av: carro

Mysiga bilder :) Hihi, japp vi är tidiga i år :)

2007-12-02 @ 21:03:31
URL: http://carroat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback