Strömavbrott...

Jag har haft srömavbrott här i någon timme, så tyst och mörkt det blir...
Inget som fungerar, ingen data, ingen tv, ingen lampa.
Blev tända ljus och en tidning.
Funkade det med men känns lite ovanligt när det blir så knäpptyst...
Nu när jag kan koka mitt te och sitta vid datan, då känns det som det brukar.

image1801

Blev lite shopping på stan i dag, bland annat en lång skjorta och två halsband. Mellan shoppingen blev det lunch med mamma och syster.

Nu i kväll har jag varit i mammas affär och plockat lite varor, hon behöver all hjälp hon kan få nu till jul för folk shoppar ju så mycket...

Nu ska jag dricka mitt te och äta mina kex... Tindra står brevid och vill ha...

image1802

image1803

image1804

Kommentarer
Postat av: Carro

Så jobbigt med strömavbrott, skönt när det e över

Postat av: carro

Ibland kan de var mysigt med strömavbrott, men inte allt för ofta o absolut inte länge.. hehe. Ha en bra fredag tjejen!

2007-12-14 @ 09:29:15
URL: http://carroat.blogg.se
Postat av: Karin

hehe söta bilder

2007-12-14 @ 11:46:53
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback