Vi får göra det bästa av...

En jul utan min älskling käns riktigt kasst... Han kan inte komma hem förren nästa fredag, då skulle jag ha jobbat men har fått ledigt hela den helgen så då får vi ha en egen liten jul, han och jag!
Käner mig riktigt ledsen men måste lyssan på min älskling och göra som han säger:
"Vi får göra det bästa av situationen".
Det har han ju rätt i men man får ju ingen lust man vill bara skita i allt, skita i julen!
Är i alla fall riktigt glad att jag fick ledigt nästa helg, tack Soffiz att du ställer upp och jobbar åt mig!

Nu jobbar jag två nätter till sen är det julafton...

Kram Kitty

Kommentarer
Postat av: Karin

tack ha en mysig dag:)

Postat av: carro

Tack! Jaa jag älskar den filmen :)
Jaa, man måste tänka positvit, skönt att du får ledigt nästa helg iaf :)
kram

2007-12-22 @ 10:40:24
URL: http://carroat.blogg.se
Postat av: SoffiZ

Självklart! Jag vet att du hade gjort samma sak för mig=)

2007-12-22 @ 11:08:01
URL: http://soffiz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback