God natt

Dags att sova, har en lång jobbar helg framför mig. Jobbar 13.15-23.30 hela fredag, lördag och söndag. Men i dag har varit en bra dag, har varit en Elin och Rasmus dag. Vi var ute och åt på ett ställe som heter "Oliver Twist" eller Ot:s som man säger... Super nice mat! Sen var vi på stand up men Adde Malmberg, Babben Larsson och Lennie Norman. Om man skrattade??? Absolut, jätte mycket!!! Jag gillade att gå på stand up, jätte roligt! Det måste jag göra om!
Tack för en bra dag älskling!
Hoppas ni alla har haft en lika bra dag! Vad har ni gjort? Nått kul?

Dags att sova! Kram

Kommentarer
Postat av: Carro

Vad bra att ni hade kul. Jag och Jimmy ska på Stand up den 16:e i Norrköping, ska bli skoj.Vet du vad tråkigt det är när alla ni jobbar helg... hmprf...men men det e ju liksom bara att acceptera. Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback