Nya dag ny vecka...

148086-183148086-184

Hoppas ni sovit gott! Det har inte jag gjort, först kunde jag inte sova, somnade vid två/tre. Halv fem vaknar Tindra och vill gå ut (ont i magen), då tänkte jag att nu kan säkert inte hon somna om men det kunde hon.... Inte jag som låg vaken bra länge innan jag slumrar till, blev sedan väckt halv nio av telefonen! Burre vilken morgon....
Men i dag ska vi kolla på lägenheterna!!! Kul!!!
Nu ska jag och Tindra ut på promenad i snön, kan det aldrig sluta att snöa! Jag vill ha vår, nu!

/Kitty

Kommentarer
Postat av: Carro

Jag vill oxå ha vår!!!! Helst nu, även om jag tycker det är mysigt med snö, mn nu får det vara nog. Ringer dig senare ang. ikväll, vet inte var det ligger. Lycka till med lägenheterna, kram

Postat av: Ally

Haha, kalaspuffar :) jag älskar flingor..

2007-02-26 @ 13:18:27
URL: http://princessan.blogg.se
Postat av: Agnieszka

hej hej. Du/ni kanske har lust att ta en fika imorogn på stan??
Vi ska ner en sväng fömodligen....
Du kan ju ringa på magnus Mobil, eller på min 070-2355152 om ni vill träffas!

kram

2007-02-26 @ 20:06:31
URL: http://agnieszka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback