Spaghetti och köttfärssås.... och ett litet spöke...

148086-86

Spaghetti och köttfärssås lagade jag till middag i dag, Rasmus blev hel nöjd då han älskar min spaghetti och köttfärssås! Till maten så kollade vi på film, blev en gammal romantisk film som heter "Ghost".
Den har allt, kärlek, spännande, rolig och ledsam...
Man får sig liksom en liten funderare på hur det är med spöken och sådant som "sägs" vara
övernaturligt ...
Vad tror ni finns spöken? Händer det övernaturliga saker som inte går att förklara?
Ja visst gör det, det tror jag i alla fall...

Kram och god natt

148086-87

Kommentarer
Postat av: Carro

Fan va kul det e att läsa din blogg!!!! Måste hitta på nåt snart. Typ fest eller nåt! Kraaaam

2007-02-08 @ 19:53:09
Postat av: Carro

Nu har jag oxå fixat blogg *stolt* :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback