Te är gott, speciellt när snön faller

148086-186I dag har det blivit många koppar te och lite kaffe... Det smakar extra bra nu när snön faller utanför, det är väl det ända som är bra med snön...
Har varit på tjejjouren i kväll, Carro kom förbi, hon är sååå snäll som vill hjälpa oss med en hemsida och lite saker. Sen var en snubbe förbi som håller i självförsvarskurser och pratade lite om det också bestämde vi att vi på "tjejjouren" ska komma till dem och berätta om oss! Kul med lite sammarbete från olika håll!
Vi drack även endel te och kaffe.
Efter tjejjouren åkte jag till Sandra och drack lite mera te, åt bullar och kollade på kort från charmonix... Mycket trevligt!
Jag vågade inte riktigt åka hem då Rasmus var arg för att jag stängde av x-boxet, han hade kommit jätte långt på fifa men inte sparat det... Och hur skulle jag kunna veta det???... Tänkte bara ojdå x-boxet står på bäst att stänga av det... Men inte det... Och inte blev han gladare när jag sa att "det är ju bara ett spel"!!! ooops.... Sorry Raxx!
Nu ska jag fixa lite disk från middagen som jag lagade förut, det blev "Pesto pasta med fläskfile, champinjoner och bacon". Blev mycket gott så jag känner mig hel nöjd!

Kram

Kommentarer
Postat av: Carro

Det ska bli sååå kul att jobba med er. Har 1000 idéer som snurrar i huvudet!!!

Postat av: elin

snygg blogg!!

2007-02-27 @ 13:04:32
URL: http://elinnnn.blogg.se
Postat av: Emilia

Thé är ett måste!

2007-02-27 @ 16:01:55
URL: http://lekmark.blogg.se
Postat av: Karin

tack för tipsen:D

2007-02-27 @ 17:06:36
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback