Var på Oscars 30 års fest i går!

Oscar jobbar i mitt team i säkerhetskontrollen på skavsta och i går hade han sin 30 års fest!
Tack för att vi fick komma!
Det var en mycket trevlig tillställning som började halv sex med fördrink och mingel. Sedan blev det middag, jätte gott! Fläskfile med potatisgratäng och sallad, tårta till efterrätt! Det bjöds även på vin, öl, baileys och whisky...
Vi stannade till ca klockan elva, sen drog jag och Rasmus vidare till VIP. Hade riktigt roligt både på festen och på krogen! Spelade bort 200 kr på Black Jacken...

I dag är det slappar dag, ända ansträngande jag har gjort är att jag var på promenad med Tindra...
Tindra är en riktig trött mössa, hon sov till klockan ett, och hur många hundar gör det...
Stefan och Thomas var här och spelade x-box också åt vi pizza, mumms...
I kväll blir det film mys kväll med Raxx...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback