Onsdag




I dag har jag varit med Tindra hos veterinären och nu har hon fått droppar till öronen så de blir snart bättre...
Sitter nu och kollar lite på tv, funderar på att sova tidigt, eller ja tidigare än vanligt...
Var en sväng på HM i dag, har kommit en massa snygga kläder... Fick beslutsångest över vad jag skulle köpa så det blev bara hårspännen... men men då sparade jag ju lite pengar.. eller vad säger jag kläder är ju roligare än pemgar, så varför köpte jag då inget? Låter inte som mig... Hoppas jag inte har tappat min shopping glöd...

Gjorde hemma gjorda hamburgare i dag, Rasmus åt fem, vilken bra kock man måste va...
Tanken på mat gjorde mig hungrig, ska gå och äta något.

Vi ses


148086-52


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback