Söndag morgon...

Då har man snart klarat av den här helgen då, eller ja om ca 12 timmar så får jag gå hem från jobbet... Och då är det bara 4 arbetsdagar kvar tills jag är ledig fem dagar...
Denna helg har mästadels varit jobba, sova, titta på film, jobba, sova, titta på film osv...
I går kollade jag och Rasmus på en film som heter "You got served", en mycket bra dans film, det går inte att slita sig en sekund från tvn när de dansar.. Grymma! Öskar man kunde dansa så.... För er som inte sett denna film så rekomenderar jag den värkligen!
I fredags så såg jag en film som heter "Cinderella story" också en mycket bra film... Perfekt om man känner för att se en riktig tjejig film...
Prinsen i den här filmen spelas av samma kille som spelar Lukas i "One tree hill", och han gillar vi ju!
En riktig snygging!

Åter till jobbet, vi ses och höres/Kitty

Kommentarer
Postat av: Sandra

Lucas? Mmmmmmm

Jobba inte för mycket bra. Saknar dig.
Puss

Postat av: Sandra

Den innan var från mig, Irene. Inte sandra, sitter bara vid hennes dator. Men hon saknar dig säkert oxå!

Puss igen

2007-01-28 @ 19:30:42
URL: http://xsandra.blogg.se
Postat av: Sandra

Ja jag saknar dig oxå!! Ja han skulle man ju vilja slicka i hårfästet!!! Mums!!

2007-01-28 @ 21:18:43
URL: http://xsandra.blogg.se
Postat av: Beyonce

Håller med föregående inlägg om Lucas, mmm.

2007-01-29 @ 22:33:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback