Svårt att sova...

Tro inte att jag inte försökte att lägga mig tidigt, för det gjorde jag, la mig halv elva. Gick upp halv ett utan att ha lyckats att sova... blev hungrig så jag åt lite yoggi, kollade på tv och ja nu sitter jag här och skriver...
Det är jobbigt att inte kunna sova när man måste upp tidigt... Man liksom räknar ner timmarna hela tiden. Nu är det tre och en halv timme innan jag ska gå upp och somnar jag inte nu så är det snart bara tre timmar kvar tills jag måste gå upp också håller man på så där tills man måste gå upp utan att ha sovit någonting alls för att man har räknat sig igenom natten.... Inte bra...

Var på coop i dag för att köpa en träningsmatta men så klart var de slut... Behöver en matta att ligga på när jag gör mina situps och rygg övningar... Har köpt en såndär träningsvideo som heter "platt mage och stark rygg". Tänkte att de dagar jag inte hinner ta mig till gymet så kan jag bara slå på videon och träna hemma! smart!
Hoppas på att mattorna kommer in snart...


148086-53

Kommentarer
Postat av: irene

du e rolig du... träna hemma video!

2007-01-26 @ 17:32:34
Postat av: irene

du e rolig du... träna hemma video!

2007-01-26 @ 17:32:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback