Tisdag 16 Januari

I dag har det varit en helt vanlig tisdag...
Först så var jag på lång promenad med Tindra sen åt jag en härlig shusi lunch med mamma! Jag älskar shusi och mamma åt det för första gången i dag, hon gillade det! Lite senare på eftermiddagen var jag och fikade med Anne på prinsess, åt en jätte god biskvi, mums!!!
Gjorde vad som man måste, var på Willys och handlade en massa mat... Gillar inte alls att handla men men det måste göras...
På kvällen lagade jag en trevlig middag åt min älskling, det blev biff, potatis kroketter, vitlössmör, champinjon röra med persilja och sen en god sallad med spenat! Han gillade det och jag med.
Efter det blev det film, beck, var så där...
Och nu ja, jag sitter jag här och berättar för er vad jag har gjort en helt vanlig tisdag...
Har även tänkt på hur irene, emil och sandra har det i Alperna, bara bra hoppas jag! Saknar er här!!!

Kram kram/ Kitty

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack gumman saknar dig med!! du får hålla ställningarna hemma så syns vi snart!! kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback