I går var jag barnvakt åt den här sötnosen

image956

I går var jag barnvakt åt den här sötnosen, bara ca en halvtimme men endå! Hon var var så snäll hela tiden och allt gick bra!


image960

Så här snygg va jag i går när jag hjälpte mamma på jobbet!



Här kommer lite mer bilden från helgen som varit! I fredags blev det fika på stan med lite kompisar och sen på kvällen var jag hos mamma!
Lördagen började med att jag va på Confetti och hjälpte mamma på jobbet, sen kom Rebecka med Astrid och åt middag hos mig. Sandra, Rasmus och Matte dök även upp lite senare! Vi åt jätte god mat, Kassler, potatisgratäng med kantarellsås och sallad! Sen Blev det utgång på Lotsen, på Lotsen var det fullt med folk och vi dansade och hade det kul! Lyckad kväll, käns i dag då jag har varit riktigt trött hela dagen... Tog mig ändå ut på en långpromenad med Tindra och var hemma typ fyra timmar senare... Stannade på stan och fikade med Mia och Carro!
image962image963             image964    image973         image965           image966             image968image974            image969image972         image977

image975     image976         image972          image972image970

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oooo låter super kul. Jag saknar dig.

Postat av: Karin

åå va fina bilder:)
nä tror faktiskt jag ska ut en sväng ändå.. köpa massa vitaminer å sen lägga mig i parken på en filt,. kan ju inte skada om jag ligger stilla tycker jag ..
ha en fin dag! kram

2007-07-16 @ 10:03:59
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: amelie

söt bebis :)

2007-07-16 @ 10:30:50
URL: http://couleur.blogg.se
Postat av: Johanna

tack så mycket :)
jättesöt bebis !

2007-07-16 @ 11:07:13
URL: http://johannalinnea.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback