Lördag=godisdag



Lite bilder på min lilla Tindra!



image954

image953

image955

Hello! Sol ute, yeey! Ska snart ut på en skön promenad med min Tindra!  Sedan blir det att åka till mammas affär och hjälpa henne där, ska bli kul! Är ledig tills onsdag morgon nu, och det känns ju helt oki, som man har lite mera semester! Semester är bra! Fast jag måste säga nu efter att ha jobbat en vecka efter min semester så kändes det riktigt roligt att börja jobba igen!

I kväll kommer Rebecka och Astrid hit på middag! Blir bara vi då resten av tjejgänget jobbar eller är upptagna....
Men senare på kvällen när de jobbat klart och kommit hem så blir det utgång på Lotsen! Känner värkligen för att parta i dag!

Vad ska ni andra göra i dag mer än att äta godis? (Lördag..)

Kitty



Kommentarer
Postat av: Karin

jättefina bilder:) jag bara vilar jag, såå trött..

Postat av: carro

Så sööt : ) Ha en bra lördag tjejen!

2007-07-14 @ 21:10:25
URL: http://carroat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback