ME & YOU

image926                                              

Bild på syss!     

        image928

I kväll har jag varit hos syss och kollat på film, vi såg Imagine me & you, den var väl inte den bästa film jag har sett direkt... Hände typ inte så mycket...
Hos syss blev jag bjuden på pannkakor med grädde och jordgubbar, Mums! Tack Mia!
Nu är det typ sovdax för Kitty, ska upp klockan 04.45 i morgon och jobba!


I dag har jag och älsklingen varit tillsammans i ett år och nio månader, love you!

image927

God natt/Kitty




Kommentarer
Postat av: Beyonce

Hoppas första dan på jobbet går bra!

2007-07-06 @ 08:57:59
Postat av: Anonym

Lycka till på jobbet!! Va gott med pannkakor!!!

2007-07-06 @ 09:06:45
Postat av: Karin

Jag såg Honey igår, den var bra!

Postat av: Linn

söt klänning!

2007-07-06 @ 16:50:19
URL: http://linnruby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback