Raquel och Mattis var världens finaste brudpar!

image888


          
image889         image890


image892


image893


image894

Bröllopet var i går var underbart! Raquel och Mattis var världens finaste brudpar!
Allt var lyckat! Maten var super, alla dansade och var glada, båda sa JA och vädret klarnade upp till sol en liten stund innan bröllopet började!
Det var en stor fest med hela 90 personer där! En tedjedel spanjorer, en tredjedel finnar och en tredjedel med svenskar, bra blandning måste jag säga!
Alla pratade med alla varesig man kunde språket eller ej... Kul!
Också måste jag bara säga att de fick så många fina prsenter!
Kommer mera bilder lite senare...

Nej nu måste jag hoppa in i duschen och sen fixa mig, ska till Rebecka snart på söndagsfika!

Puss och kram från Kitty


Kommentarer
Postat av: Karin

åå va härligt, ser underbart ut!

Postat av: MONICA

JÄTTE FINA ÄR NI ALLA KRAM MAMMA

2007-07-01 @ 18:28:50
Postat av: anna

underbar bild de nederasta med solstrålarna =)
grattis!

2007-07-01 @ 18:42:21
URL: http://pyttis.blogg.se
Postat av: Beyonce

Shit vilka snygga tjejer!

2007-07-01 @ 23:15:37
Postat av: Dress Like a Princess

Bröllop :) Så mysigt!

2007-07-02 @ 22:04:16
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback