Tvätthjälp...

image1054

Tindra hjälper mig med tvätten i dag, duktig hund jag har va!


Var nyss på stan,
träffade Rebecka och Astrid för en salladslunch på Latte. Efter maten blev det en lite runda på stan, dagensklipp blev ett svart glansigt partylinne från MQ! (Bild sen) Ordinarie pris var 249 kr men nu nersänkt till 99 trodde jag men väl i kassan kostade det bara 49 kr, helt sjukt billigt! Hade lätt kunna köpt det för 249 kr också men det skadar ju inte att saker och ting är billigt ibland!
Måste nog tillbaka till MQ i morgon och prova mera saker, såg massa snyggt men hann inte riktigt att prova allt...

Tindra hade varit jätte snäll hos sin nya hundvakt och allt hade gått jätte bra! Känns skönt att veta att det går bra och att hon är nöjd fast jag inte är med...

Nu ska vi tvätta vidare och sen ska vi till älsklingens mormor på middag!

Ses / Kitty

Kommentarer
Postat av: Linn

haha vad gulligt!

Postat av: carro

Jag vill också ha sol.. Hihi jaa tänk om Pumba kunde hjälpa mig med tvätten ; ) Fin bild! : )

2007-07-26 @ 19:49:10
URL: http://carroat.blogg.se
Postat av: krista

Halloj ! Kan du inte sända tindra till mig , jag har berg av tvätt och vill gärna ha lite hjälp . Jag hoppas ocksåpå sol , men snart har vi två veckor i turkiet . Då får vi vekligen hoppas på lite sommarvärme . Ha det gott och kom och hälsa på med syrran din / Krista

2007-07-26 @ 22:36:47
Postat av: anna

vi har det jättemysigt i sthlm! hoppas du haft en underbar torsdag!!
kram!

2007-07-26 @ 22:42:44
URL: http://pyttis.blogg.se
Postat av: Carro

Hallå tjejen, verkar som du har haft riktigt mysiga dagar när vi varit borta. Ska vi kanske gå ut imorgon? Kram

2007-07-26 @ 23:59:52
URL: http://carrostankar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback