Little Miss sunshine

Alla låtsas vi vara normala, eller är det så? Jag vet inte. Själv så vet jag inte riktigt vad som är normalt eller onormalt? Räknas jag som normal, tror inte det va? Vill man vara normal? Kanske svårt att veta när man inte vet vad "normalt" är? Vet någon det?
Vi har just kollat på filmen "Little Miss sunshine"! SE den! Grymt skön film! Vi skrattade massor! Jag, Mia och Carro har haft en riktigt mysig kväll är hos Mia. Till middag åt vi hemma gjorda hamburgare, supergott!
Nu är nog min plan att snart gå hem och sova, jobbar tidigt i morgon bitti med.


image719

Kram Kitty

Kommentarer
Postat av: azra

Jag såg den för inte så länge sen, bra film. Farfarn är ju skönast :)

Postat av: Carro

Tack för en mysig kväll, får vi göra om snart :) Puss

2007-06-02 @ 23:33:26
URL: http://carrostankar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback