Riktigt lyckad möhippa

image781

image782         image783


image784   image785

image786             image787


image789                 image790

image791     image792










Dagen började med att vi hämtade upp den blivande bruden, Raquel från hennes jobb! Sen blev det lunch och efter det vidare ut på äventyr i skogen, där vi gjorde femkamp! Bågskytte, yxkastning, blåsrör, luftpistol och fyrhjuling! Allt var super kul, och jag är stolt över mig själv som körde runt på fyrhjulingen. Jag är vanligtvis ganska så rädd för saker som går fort... Jag var visseligen nära diket en gång men klarade mig från att åka ner där. Pistolen var roligast och jag sköt bra också!
Efter vårat äventyr i skogen var alla både hungriga och trötta, så vi åkte hem til Rebecka och fortsatte kvällen där med grillning och olika spel och tävlingar. Vi grillade hemmagjorda hamburgare ute i regent... (Sandra grillade).
Riktigt lyckad möhippa!

/Kitty

Kommentarer
Postat av: Irene

Ja kul var det!

Postat av: Majsan

Ser ut som en mysig dag/kväll!!!=)

2007-06-19 @ 06:35:14
URL: http://loppansdittochdatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback