1 mars

Jobba i dag med men är sedan ledig hela fredagen, jobbar extra lördag och sen ledig söndag i gen! Så jag ska väl inte klaga... På fredag blir det kanske bio, lördag vin kväll och sen utgång och söndagen är ännu inte planerad.
Dagens nya är att vi ska flytta! Datum är inte satt än, men blir i april eller maj. Det är en tvåa i högbrunn, känns bra och det ska bli sååååå skönt med ett sovrum!  Och nu får vi större balkong och ett badkar, jag älskar att bada! Hur sköt är det inte att ligga i ett badkar fullt med skum, bra musik, tända ljus och en glas vin! Underbart!
Nu måste jag fixa mig och sen dra till jobbet!

Önskar alla en tevlig dag! /kramar kitty

Kommentarer
Postat av: Carro

Vad kul att ni ska flytta!!!

Postat av: Irene

Så ni tog den. Roligt!!!!

2007-03-01 @ 14:38:32
Postat av: Sandra

Spännande! Roligt att ni har hittat något......

2007-03-01 @ 15:27:46
URL: http://xsandra.blogg.se
Postat av: Beyonce

Fan vad kul! Bra att ni ska bo kvar i Högbrunn.

2007-03-01 @ 17:31:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback