En dag är aldrig den andra lik...

Efter ca 2 timmars sömn i natt så känner jag mig inte så jätte pigg men ska snart ut på en promenad bort till tjejjouen, så då kanske jag piggar på mig... Vi ska ha möte med Carro, som ska hjälpa oss med bland annat hemsida. Var nyss en tjej här och kollade på våran lägenhet, hoppas att hon inte vill ha den för då kanske Thomas får den! Skulle vara kul om han bodde nära oss!
Äntligen har våren kommit, känns som det är på riktigt vår nu! Hoppas att det håller i sig!
Jag jobbar förmiddag i morgon med, 05.30-14, känns skönt med den tiden när jag är van att jobba 04.30-14.45. Jag trivs så bra i basgruppen, kul att göra något nytt än att bara vara i säkerhetskontrollen. Det händer så mycket olika grejer hela tiden, en dag är aldrig den andra lik...
På torsdag fyller min älskling år, jag har köpt världens bästa present till honom! Jag kan berätta på torsdag vad han fick! Jag hoppas att jag kan kompa från kl 18 på torsdag så jag kan följa med till hans mamma på middag!
Nu är det snart dags för mig att gå!
Vi höres! Kramar

Kommentarer
Postat av: Karin

tack,.. jag sov också jättelite inatt:(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback