Fick en riktigt bra födelsedag!

148086-394 148086-393

Så här mysigt var det hemma hos mig i går när jag kom hem från jobbet 18.20 i går kväll, Rasmus hade verkligen gjort det super mysigt med tända ljus, vin och pizza! I present av min älskling så fick jag en Emily väska och "Kärlekschekar"! Kärlekschekar är chekar som istället för pengar så står det lite olika saker på dem som tex "Middag för två, jag lagar du bestämmer" eller "Bio, jag bjuder du bestämmer" osv. Jag ska använda dem väl, inte slösa på dem...
Även fast jag jobbade klockan 05.30-18.00 så fick jag en riktigt nice födelsedag, fick så många grattis sms, telefon samtal och så många som grattade mig på jobbet! Av personalen i "servicecenter" fick jag den nya glassen "Girlie", var finare än den smakade måste jag säga men tack så mycket!

Kram Kitty

Kommentarer
Postat av: Karin

fina ljus:)

Postat av: monica

Det låter som din födelsedag varit bra gumman så nu är det bar 1år kvar till nästa kram kram

2007-03-25 @ 11:29:14
Postat av: Sofia

*Nyfiken i en strut* Vad det Paris-resan som stod i det hemliga kortet som Rasmus fick(Om jag minns rätt)?? :P

2007-03-25 @ 18:23:30
URL: http://solaia.blogg.se
Postat av: sanna

vad härligt!

2007-03-25 @ 18:37:05
URL: http://wiiberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback