Fredags fika och mys

I dag har jag lunchat med mamma och Mia på Princess, blev en god sallads tallrik och sen en jordgubbebakelse till efterträtt, mums! Mamma och jag gick sedan på stan, shoppade, shoppade och fikade i gen, den här gången på Huldas och sen shoppade i gen! mycket trevlig dag! Mamma är en bra gå på stan kompis! Du är bra du mamma!
Väl hemma från stan lekte jag med Tindra och sen tog med henne på en promenad!
Kvällen blev en hemma mys kväll med Tindra, (Rasmus är hos Matte i kalmar). I alla fall så hade Tindra och jag väldigt mysigt med god mat och choklad för mig och frolic till Tindra.
Jag lagade lax i ugnen med romsås och kokt potatis med en god sallad till! Smakade utsökt!
Nu är det dags att sova, ska jobba i morgon!

God natt alla och hoppas att eran fredag har varit lika bra som min! / KItty

Kommentarer
Postat av: monica

TACK GUMMAN DET ÄR ALLTID LIKA KUL GÅ PÅ STAN MED DIG OCH MIA MYSIG FIKA STUND KRAM MAMMA

2007-03-03 @ 10:49:39
Postat av: Carro

Vad mysig fredag du verkar haft. Det blir bara jag som kommer ikväll. Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback