frisyrer

Sitter hemma hos Mia och letar efter snygga frysyrer och färger, ska ju till frissan i morgon och fixa mig men hur har jag inte bestämt än... Någon som har något tips på bra sidor med snygga frisyrer som man kan få lite tips ifrån? Ska jag bara färga eller slinga, mörkt eller ljust... Vet inte alls, vill bara ha något nytt och snyggt!
Gick hit vid tre och här bjöds det på lunch, pasta med champinjon/tomatsås, smakade riktigt bra!
Vi vet inte riktigt vad vi ska hitta på i dag, men känner för att göra något riktigt kul! Hoppas på att vi kommer på något...
Vad gör ni själva i dag?

Kram Kitty

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kolla in mina kommentarer på frisyrinlägget. Finns en bra länk!

2007-03-08 @ 16:40:21
Postat av: Kitty

vem är du???

Postat av: Karin

tack:)kom nyss in nu, varit ute å sprungit:)

2007-03-08 @ 17:23:50
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback