Hello (Kitty)

Har varit en bra dag i dag, sov till elva, gick på  promenad med Tindra , fixade lite saker och sen vid  tre träffade jag Anne för en fika! Efter jag lämnat av henne blev det en sväng på stan, dagens shopping blev  lite underkäder  från lindex, klänningen som jag hade tänkt köpa skulle komma in i morgon...  Det blev även lite hårspray  and stuff från HM, också var på bolaget och köpte två flakor vin (Tjejmiddag hos mig i morgon)! Efter en stund på stan kom Rasmus ner och skulle gå en liten sväng med mig, och det blev inte så lång stund för han tröttnade rätt snabbt! (Killar på stan...) Efter stan åkte vi ut till Jönåker för att äta födelsedags middag för Linan som fyllde 22 år! Grattis tjejen! Lika trevligt som vanligt!  Jag gillar att vara i Jönåker, så mysigt där ute. Ja det var min dag det, nu har jag nyss duschat och ska sova snart, fast jag är inte så trött men blir kanske snart... 148086-339

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback