Onsdag i dag!

Hej har nyligen kommit hem från jobbet och nu sitter jag och dricker lite pepsi max och pratar med Rasmus som kollar på tv...
Nu är det helt bestämt, vi får nyckeln till våran nya lägenhet 1 april!!! Skriver kontrakt den här veckan. Ska bli riktigt kul att flytta!!! Men det verkar som om inte så många av mina kompisar vill hjälpa till att flytta mina saker igen... Tror att de tycker att jag flyttar lite för ofta och att jag har lite för mycket saker.... Vi får hoppas på att Rasmus vänner ställer upp och hjälper oss att bära några lådor! Men Irene kan man lita på, hon skulle ville hjälpa till, Tack gumman!
Annars så har den inte hänt så mycket i dag... Själva då, gjort något kul i dag?
Ska sminka av mig nu och sen sussa! God natt!

Kommentarer
Postat av: Carro

Hehe...ja mycket saker har du, men det är klart jag ställer upp om jag är hemma. Ska till stockholm och titta på Joe Labero den helgen och vi kanske stannar över helgen....får se. Tänker inte smita undan ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback