Dricker te ut min Hello Kitty mugg

Börjar den här dagen som alla andra med en kopp te ur min Hello Kitty mugg och en skål med naturell yoghurt, samma frukost nästan varje dag... Är ni som mig som äter samma sak varje morgon eller varierar ni er? vad brukar ni äta till frukost?

Vad händer i dag då...
  • Lång promenad med Tindra
  • Handla mat
  • Tvätta
  • Kanske träffa Sandra

I går var jag, Irene, Samdra och Mia i Norrköping och shoppade, saker som jag skulle köpa var bikini, klänningar och skor. Saker som jag köpte var tre klänningar, en kjol, en väska, en tröja, leggins, rosa kylväska, servetter och lite godis.
Är super nöjd med klänningarna, en är till studenten, en till Rasmus kusins bröllop och en till Raquel och Mattis bröllop. Den till studenten är vit, ser ut som en prinsessa i den! Sååå söt! Den till första brölloppet är rosa och den till andra bröllopet är gul.
Bilder på klänningarna får ni se efter varje tillfälle jag har haft dem på mig, men jag bjuder på några bilder på några av de andra sakerna jag köpte i går.
image576                             image577image578       image579

Söta servetter, Tablettask "I love you", väska och mint pastiller!

Kommentarer
Postat av: Carro

Åh vad kul att shoppa!!!

Postat av: Majsan

Vad fina inköp du gjort...=)
Jag är nog som du samma frukost varje dag året om....Fasiken vad tist man är...Hihihihihi....=)

2007-05-08 @ 15:31:31
URL: http://loppansdittochdatt.blogg.se/
Postat av: Mikaela O

vilken underbar väska

2007-05-16 @ 15:26:39
URL: http://www.miikiiz.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback