glass i hamnen

Var med Irene och åt glass i hamnen i eftermiddags, jätte god glass Irene bjöd mig på, tack! Efter vi varit i hamnen så gick vi hem till mig och lagade söndagsmiddag, det blev pasta med spenat/vitlökssås! Nu är Irene hemma och jag sitter här vid datan en stund innan det är dags att sova, jag jobbar nämligen förmiddag i morgon.
Annars har det varit en bra dag, var en sväng på stan och köpte tyg tilll nya vardagsrumsgardiner, turkosa blev det! Nu är det bara att sy någon dag! Mer än gardiner blev det ett par gråa leggings, ett sommar linne som går i vitt och turkost och en vit kofta! Nu kom min älskling hem från jobbet.
Någonting som jag också har hunnit med i dag är en superlång promenad med Tindra och Irene, jätte skönt med långa promenader och specielt nu när solen lyser så skönt!

Gårdagen hos mamma bjöds på god mat, biff med bakadpotatis och rödvinssås! Till efterrätt åt vi varsin tophat, mums med tophat det var längesedan man åt det.

image645       image644         image647                    image646         image648          image649

God natt på er! Många kramar från Kitty

Kommentarer
Postat av: Carro

Vilken mysig dag du/ni haft. Kram

Postat av: Majsan

Du är så flitig med att sy och greja....Bra jobbat!!!=)

2007-05-22 @ 02:32:44
URL: http://loppansdittochdatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback