mamma

Morsdag i dag, grattis mamma! Du är bäst!

image681

image682

image683



Mer än morsdag så är det söndag i dag och pingsthelg. Pingsthelg betyder storhelg och mer pengar eftersom jag jobbar, det är ju bra det! Har sovit lite halvdant i dag, Tindra väckte mig halv elva och ville ut på promenad så då var det bara att kliva i mjukisbrallorna och gå ut. Gick och la mig vid tolv igen och sov till två, alltid något. Nu har vi varit på en till promenad, skönt ute men synd att solen försvunnit...

image684

image685

image686

Hur har eran helg varit? berätta vad har ni gjort? Bara roliga saker hoppas jag!

Kramar från Kitty


Kommentarer
Postat av: Frida

Min helg har gått åt till shopping & umgås med kompisar :D

Postat av: monica

TACK GUMMAN JAG ÄLSKAR DIG TACK OCKSÅ TILL DIG OCH MIA FÖR ROSOR OCH PRESENTEN DET ÄR NI SOM ÄE BÄST KRAM KRAM

2007-05-27 @ 22:44:19
Postat av: monica

TACK GUMMAN JAG ÄLSKAR DIG TACK OCKSÅ TILL DIG OCH MIA FÖR ROSOR OCH PRESENTEN DET ÄR NI SOM ÄE BÄST KRAM KRAM

2007-05-27 @ 22:44:52
Postat av: Majsan

tack skall du ha!!!
fina bilder....=)

2007-05-28 @ 00:00:49
URL: http://loppansdittochdatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback