I`ll be your dream, I`ll be your wish, I`ll be your fantasy...

I'll be your dream
I'll be your wish
I'll be your fantasy.
I'll be your hope
I'll be your love
Be everything that you need. image1665


I dag har det varit jobb, jobb och jobb... Fullt ös hela dagen!
Dricker te nu, kvällens te är 54:an! Ett av mina favvo teer, måste prövas om du inte redan gjort det!

I dag kom mina kort som jag skickade efter förra veckan, så nu måste jag ner på stan och köpa lite fina ramar till alla korten! Några är redan insatta i de ramar jag rotade fram från källaren, har fler där nere men hittade inte de... Synd att stan inte har natt öpppet för jag vill köpa nya ramar nu! Jag är inte den som tycker om att vänta på att göra nått när man vill göra det nu!

Två nätter och en hel och en halv dag kvar tills min älskling kommer hem, längtar....

Puss och god natt från en halvtrött Kitty som saknar sin älskling och sin sovrumstv...

image1666













Kommentarer
Postat av: emelieu

desamma! :) och vet du, du blev min 2000 kommentar ;)

Postat av: Karin

fina färger på bilden!!

2007-11-15 @ 11:19:43
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback