Middag och sen fotboll...

Kvällen började med att jag lagade en massa mat, det är värkligen kul att laga mat när det ska komma folk hem och äta middag!
När Thomas och Simone kom vid halv åtta började vi med lite glögg och pepparkakor...
Till förrätt blev det lite plockmat, salami, parma, oliver, kex, bröd,ost, frukt och grönsaker! Sen till varmrätt bjöd jag på köttfärsgratäng och sallad, efterrätt chokladpudding!
Till maten drack vi ett supergott nytt vin. (Mins inte namnet nu...)
Efter all mat var det dags att kolla på fotboll, dricka öl och äta chips fast alla var jätte mätta men det hör ju till med öl och chips till fotboll...

Kram och god natt....


Kommentarer
Postat av: Lilla jag

Värsta lyxen! Hur gick fotbollen då?

Postat av: Karin

var med å gissa i min söndagstävling nu:)

2007-11-18 @ 11:52:36
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: carro

Tack! De lät som en väldigt god middag o trevlig kväll :)

2007-11-18 @ 11:54:22
URL: http://carroat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback