Allt förändras med tiden...

Tiden går och vad framtiden har att säga får vi se, allt kan inte alltid va som det alltid har varit även om man i bland önskar så...
Tiden har med sig förändringar... (Både bra och dåliga)
Själv så vet jag inte om jag önsakar att allt kunde va som det har varit eller om jag väntar på framtiden...
Lite av båda kanske...
Fast varför vänta på framtiden när nuet är här...
Även om nuet är bra så tror man alltid att framtiden blir bättre... varför?
När kanske det som var bäst var när allt var som förut...
Oj oj mycket funderingar...

Nu ska ajg berätta om hur min helg har varit, ser tillbaka i tiden och ser en superbra helg tillsammans med min älskling och goda vänner... Och nu i kväll har jag även träffat min underbara mamma!

I går var vi ute på ett soft place och drack drinkar  och sedan bar det av till stans nya partystället, var överraskande bra där!
I dag har jag varit på stan med min bästa kompis, vi kollade runt lite i affärena och drack kaffe!
Fick även en stund med min älskling innan har var tvungen att åka i väg till tåget... Saknar...

Kram kitty


Kommentarer
Postat av: jessica

oj här var det färgglatt :)

Postat av: Sanna

Godmorgon =)
Ha en fin måndag!

2007-10-15 @ 06:57:34
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se
Postat av: Beyonce

Det är ju bra att tro på en bra framtid!

2007-10-15 @ 09:22:28
Postat av: Lilla jag

Om man inte gör idag bra, så kommer inte framtiden bli bättre. Tror jag iaf

2007-10-15 @ 14:21:55
URL: http://irenev.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback