Den bästaste

image1455

Vad skönt det är att ha en bästa kompis, som min bästis Irene!
I går sov hon över här, vi åt massa onyttigheter och kollade på film halva natten, mysig va det!
I dag har vi gjort massa saker hela dagen, varit hos min mamma och hos hennes mamma, bakat, handlat , promenerat och träffat de andra tjejerna...
Efter vi hade varit hos Carro nu i kväll så körde Irene hem mig och när hon släppt av mig så märkte jag att hon stod kvar med bilen och tittade så jag kom i ordentligt...
Det är så man vet att någon bryr sig om en!
Tack för att du finns!

Kram


Kommentarer
Postat av: Lotte

alla borde ha en :)

Postat av: paulina mikaéla ♥

Vi som har en bästavän borde skratta oss lyckliga. :)

2007-10-18 @ 08:08:38
URL: http://colaburk.blogg.se
Postat av: Anonym

Bra med en bästa :)

2007-10-18 @ 11:19:49
Postat av: Lilla jag

Allt för dig, söt!

2007-10-18 @ 15:36:34
URL: http://irenev.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback