Jävla data

Fan så arg jag blir när datan fuckar sig!!! Och man inte kan fixa det själv, grrr... Vill fixa nu men kan inte få hjäp fören i morgon, jävla skit...
Inte så muntert här inte men behövde bara beklaga mig lite...
Men måste väl säga att det är tur att jag har en data till som jag kan använda när den andra inte vill, lite jobbigt bara att skriva på trådlöst tagnientbord men får väl gå...

Kvällen hos Carro var trevlig och god mat fick vi! Efter kaffet åkte Emil och Irene hem och jag, Carro och Tindra gick en skön promenad! Inte så kallt ute nu och det är ju bra!

Tvn är back nu och sitter uppe på sovrumsväggen, ska nog slänga mig i sängen nu och kolla in någon bra film!

Kram och god natt från en arg Kitty

Kommentarer
Postat av: Anonym

Trist med datorn :(

2007-10-16 @ 00:47:08
Postat av: ida

Gomårrån!
Hoppas du får en fin dag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback