Nu är hösten här på riktigt...

1 oktober och hösten är här på riktigt...
Ruggit och kallt ute men luften är frisk och skön!
Ny höst jacka har jag men skulle behöva ett par svartahandskar, kanske ska kolla in det i dag om jag hinner...
En ny höstväska skulle inte vara helt fel heller och ja just det en ny halsduk vill jag ju med ha!
Blir nog en sväng på stan så snart jag har tid så jag kan inhandla lite nya höstsaker eller nätshopping...
Börjar nog gilla hösten nu i alla fall.. Hi hi...

Gillar de här handskarna från asos, kostar 272 kr, bra pris!
Långa ska de va det är superläckert!


image1363 image1364

Oj vad klockan är mycket måste ut och gå en sväng nu och sen åka ner till bilbesiktningen!
Kram kram!

Kommentarer
Postat av: Carro

Tänkte höra med dig om du är sugen på en kaffe när jag slutar....typ vid tre eller fyra?

Postat av: Nina

ja den är lite sorglig!
tack så jätte mkt!

2007-10-01 @ 10:37:53
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Karin

ska på ett möte angående ett jobb samt min c-uppsats..
ha en fin dag!!

2007-10-01 @ 11:09:54
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback