Bremen i morgon!!!

image1335

image1336

image1338

Blev luch på stan med brudarna i dag innan frissan....
Var länge sedan vi alla sågs tillsammans så det var mycket trevligt!
Astrid bara växer hon, mer och mer för varje gång man ser henne.

Blev nöjd med håret, har inte hunnit ta så mycket bilder än men det kommer...
Bilden från förra inlägg är tagen med min inte så bra mobilkamera så den blev som den blev... Ha ha!

Har nyligen kommit in efter en lång promenad med Tindra och Irene!
 Var superskönt ute fast det blåste men skönt i alla fall!

Missade Idol i dag och kommer inte kunna se det på hela veckan heller,
men men det är ju bara ett tv program...

I morgon åker vi till Tyskland, Bremen!
Ska bli riktigt skönt att bara åka på en liten resa och vara ledig!
Det är jag och sex tjejer till som åker!
Hoppas på bra shopping där, skulle behöva en ny jacka!

I dag är Kitty trött så ska nog lägga mig snart, men packa då det har jag inte gjort...
 Gör det i morron i stället..

Kram och god natt! /Kitty


Kommentarer
Postat av: Carro

Du va verkligen jättefin i håret. Skönt att vi åker imorgon.Kram

Postat av: ida

Sov så gott o. ha d kanon i tyskland!
Kram!

2007-09-25 @ 00:10:01
URL: http://www.semlan07.blogg.se
Postat av: anna

åhhhh maten ser lovely ut!!
men va kul med en liten resa bara så där!
hoppas du hittar en del fynd!
kram!

2007-09-25 @ 00:15:32
URL: http://pyttis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback