Bra kompisar

Emil och Irene kom förbi en sväng nu i kväll och kollade lite på tv, drack te och snackade lite... Trevligt med lite

sällskap när man ligger inne och är sjuk. Tack för att ni finns sötisar!

image2648


Annars har dagen mäst gått ut på att vila, vila och vila....

Dagens roliga historia:

               En man och hans fru är ute och kör då de blir stoppade av en polis.
- Vad är problemet, konstapeln? undrar mannen.
- Du körde i minst 75 på en 50-väg.
- Nej nej, jag körde i 60.
Frun:
- Åh, Harry. Du körde i 80.
Mannen blänger på sin fru.
- Du får också böter för ditt trasiga stoppljus, fortsätter polisen.
- Trasigt stoppljus? säger mannen, det visste jag ingenting om!
Frun:
- Åh, Harry. Du har vetat om det i veckor.
Mannen blänger på sin fru.
- Jag kommer också ge er böter för att ni inte använder ert säkerhetsbälte, säger polisen och börjar anteckna i sitt block.
- Åh, jag tog precis av mig det då ni kom gående mot bilen, försäkrar Harry.
Frun:
- Åh, Harry. Du använder aldrig säkerhetsbälte.
Då vänder sig mannen mot sin fru och skriker:
- Håll käften, kärring!
Polisen vänder sig till frun och frågar:
- Skriker din man alltid till dig på det viset?
Frun svarar:
- Nej, bara när han är full.

Och en till:

               Två mjölkpaket till varandra:
- Vad är det med dig?
- Jag är sur!

Kramar Kitty image2650

Kommentarer
Postat av: carro

Krya på dej!

Postat av: Lilla jag

Hahahhaha

2008-04-03 @ 16:52:03
URL: http://irenev.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback