En klänning

I dag var en bra dag.
Satt utomhus på ett fik och drack massa kaffe med några kompisar i flera timmar, betalade handpenning på Baliresan och köpte en ny klänning!

Klänningen är lång med blommor och härliga färger på, en riktig sommarklänning!
Klänningar köper man bäst när man inte behöver dem, för när man behöver en till ett speciellt tillfälle hittar man aldrig en man är nöjd med. Den jag köpte i dag är jag nöjd med!

Jobbar natt i natt och har några timmar kvar tills jag får gå hem och sova...
 
Hittade flera supersöta sommarklänningar på Nelly.se
Dessa tre skulle jag lätt kunna tänka mig att ha i sommar.

image2816

image2817

image2818

Kramar Kitty

Kommentarer
Postat av: Carro

Jättesöta klänningar :)

Postat av: Little Peaché

Den översta klänningen var fantastisk!

Om du är modeintresserad och känner dig sugen på lite inspiration, flärd och glamour förslår jag att du tar en titt på vår blogg!

Mvh Little Peaché

2008-04-29 @ 08:16:36
URL: http://littlepeache.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback