En dag som denna...

Det bara fortsätter att regna, sägs att det ska bli bättre i morgon..

I dag har jag jobbat i butiken, trivs bra där bland alla fina saker och oftast glada kunder.
I morgon är det tillbka till mitt riktiga jobb efter en fem dagars ledighet.

Tycker att veckorna går så fort och månaderna med för den delen..
Redan 5 august, Jag och Älsklingen firar 2 år och 10 månader i dag.

 På fredag 8 augusti är Rebeckas bebis beräknad att komma.

//Kitty


Just det var och kollade på Thomas och Simones lilla kattunge i dag, sååå söt!

Kommentarer
Postat av: Lilla jag

Jäkla regn... Grattis till er!

Postat av: Carro

Hipp hipp hurra på eran da'!!!

2008-08-06 @ 00:42:12
URL: http://carrostankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback