En dag full av julklappar

Oj vad många julklappar jag har slagit in i dag. Först 5 timmar i butiken och sedan har jag slagit in en massa här hemma nu på kvällen. När det var en kvar att slå in tog pappret slut...
Ja ja gör inte så mycket, fixar det i morgon.

  Hur mycket pysslar du med julklappsinslagningen? om du nu slår in några alls... Är ju rätt bra att be om att få saker inslagna på affären.
Jag tycker att det är kul att pyssla med paketen men i år blev det en ganska enkel inslagning.


Mellan julklappasinslagningen var jag och Sandra hemma hos Mia och åt supergod vitlökssoppa, räkor och gott vitt bröd till. Mums!

Var en sväng på stan i dag efter jag hade jobbat klart, letade nyårsklänning. Hittade ingen, får bli en tur i morgon med och hoppas på bättre tur då.
Men jag hittade ett par snygga jeans på halva priset!

//Kitty

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback